  • Data: 2010-08-16 08:38:16
    Temat: Re: Deskowanie dachu pod pap
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Sie, 09:04, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > Ale mnie to do niczego nie jest potrzebne ja mam dachówkę, doczepiłem się
    > bo temat mówi o deskowaniu pod paqpę a ty proponujesz membranę pod papę co
    > jest imho jest bez sensu.

    Temt mówi o deskowaniu. Autor tematu zastanawia się nad położeniem na
    deskowanie "jakiejś papy", ale nijak z tego nie wynika, że papa ma być
    docelowym poszyciem. Z tematem membrany wyskoczył kiki, ja dopisałem,
    że jeśli membrana, to na deski i zamiast papy. To Ty cały czas
    wpierasz mi ten gont bitumiczny, nigdzie on się wczesniej nie pojawia.

    > To jest oczywiste tylko że nie o tym jest temat.

    Jakoś jeszcze wczoraj oczywiste to dla ciebie nie było.

    J.