  • Data: 2017-09-19 16:11:01
    Temat: Re: Detergent do mycia kostki betonowej
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-19 o 14:24, Adam J pisze:
    > Da rade :) W firmie używam regularnie do mycia posadzek ale ostatnio myłem u
    > siebie kostke po 9 latach (200mkw), kostka praktycznie jak nowa, nie
    > spodziewałem sie aż takiego efektu. Myłem karcherem o mocy 160bar, kostka po
    > kosce, nie wystarczy tylko spłukać, trzeba lance przykładać blisko i jechac
    > paskami. Zajeło mi to prawie cały dzień ale warto :) Powodzonka

    W ten sposób myjąc nie potrzebujesz absolutnie żadnej chemii.
    "Odnowiłem" w ten sposób mocno zapyziały już murek od płotu.
    Ot myjka (to był akurat najprostszy Karcher, zaledwie 100 barów), lanca
    z 5-10 cm od powierzchni i jedziemy pasek po paseczku. Płytki wszelakie
    niemalże jak nowe.
    Co więcej, w ten sam sposób "przeszlifowałem" ze starej farby meble
    ogrodowe przed malowaniem. Farba schodziła dużo lepiej, niż wcześniej
    szlifierką oscylacyjną...

    Pzdr
    --
    /__/_* /