    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Date: Thu, 27 Feb 2014 11:52:53 +0100

    Ergie wrote:
    > A wracając do meritum. Nie znam żadnego dobrego rozwiązania kwestii
    > wykorzystywania służbowych samochodów do prywatnych celów, więc
    > ciężko mi stwierdzić czy to nowe rozwiązanie jest lepsze czy gorsze
    > od poprzedniego.

    twoje myślenie jest typowe dla myślenia naszych cudownych specjalistów od
    uszczelninia skarbówki.

    jak kradna w tramwajach to zlikwidujmy tramwaje.

    jak ktoś ma gorączkę to zbić termometry.

    po pierwsze należało by oszacować jaka jest realna skala tego tzw oszustwa?
    czy rzeczywiście, ktoś kto swoim firmowym samochodem pojedzie zrobić zakupy
    albo odwieźć dziecko do szkoły naprawde naraża skarb państwa na takie
    straszliwe straty?

    jestem też ciekaw jaka bedzie definicja tych pojazdó z pierwszej grupy i po
    czorta w tych pojazdach jeszcze ewidencja kilometrów skoro sie nie nadaja do
    prywatnego wykorzystania. Logiczne było by obowiązkowe prowadzenie ewidencji
    w tych drugich pojazdach i na tej podstawie rozliczania VAT.

    Bo imho jedyne pojazdy nie nadające sie do prywatanego wykorzystania to
    koparki, spychacze i walce drogowe.

    Zarówno cieżarówką, wywrotką czy samochodem dostawczym można przewozić
    dziecko do szkoły czy jechać na zakupu...

    a juz jak ktoś na w firmie pickupa to przewalone bo tym to można nawet na
    wakacje pojechać.

    rozumiem ze w samochodach do celów tylko fimrowych bedzie trzeba urzędowo
    zlikwidować wszystkie siedzenia poza siedzeniem kierowcy oraz zaspawać
    pozostałe drzwii.