eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego styropianem nie zastąpić wełny w ociepleniu? › Re: Dlaczego styropianem nie zastąpić wełny w ociepleniu?
  • Data: 2017-02-21 23:39:04
    Temat: Re: Dlaczego styropianem nie zastąpić wełny w ociepleniu?
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeżeli Cie to interesuje, to jest jakieś zrzeszenie producentów styropianu.Na ich
    stronach znalazłem technologię ocieplenia stropów.Poszukaj.
    Jednak:styropian nie tłumi dżwięków.Nie ważne, czy to deszcz, czy sąsiad klnie.
    Słychac wszystko.Zrobiłem strych swoja metodą.Jedynym plusem jest wykończeniem.Dajesz
    klej i siarkę i koniec tematu.
    Drugi raz bym nie polecam. Warta grzechu jest metoda podkrokwiowa. Ale tracisz
    kosztowną powierzchnie.A między krokwiami, to można utykac za karę.Albo zmarnujesz od
    groma pianki, albo będziesz miał mostki.Przeważnie jedno i drugie.Można by dać między
    krokwie wełnę, a na krokwie styropian.Chętnie się dowiem o rezultatach- chyba nikt
    tego nie robił.
    Jeszcze jedna rzecz: podobno styropan jest palny.Nie wiem, jak z ubezpieczeniem.
    Bo samym faktem jakoś się nie przejąłem.
    Pozdro.abomito