    From: maniek4 <r...@a...tyb>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Date: Thu, 7 Dec 2017 20:22:20 +0100
    <p03d30$2ij$1@news.icm.edu.pl> <p03kh9$64m$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <b...@g...com>
    <2...@g...com>
    <c...@g...com>
    <1...@g...com>
    <7...@g...com>
    <0...@g...com>
    <a...@g...com>
    <7...@g...com>
    <p08seq$dgk$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <p0bcqu$e2u$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <p0bkim$lav$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>

    W dniu 2017-12-07 o 16:48, Adam Sz. pisze:

    > Na tle 99% wszystkich innych reklam jest po prostu genialna :-)
    > Nie wiem co na Ciebie w niej źle działa - jest subtelna, delikatna,
    > fajny lachon w niej gra.

    No ale ten kolo z broda w ktorej nie wiadomo co zyje i jakas gejowska
    muza. Zupelnie nie moje klimaty.
    Mam pewne podejrzenia co autor chcial przekazac zawila fabula...
    Ona idzie, wlacza muze i?? Jakas magia? Czy to jej sie wydaje, ze
    tanczy? Biegnie z nieogolonym kolesiem. Czy to bezdomny? Niby
    szczesliwi, zakochani, ale przeciez dopiero piec sekund temu wcisnela mu
    sluchawke w ucho. Nie wypada, to widac. :-) Jedyna iformacja o
    produkcie. Ojej odgarniaja snieg ze stolu, tylko po ki chu? Pojedynek na
    reke? Nie. Ona ucieka na samochod. Pewnie to gwalciciel. Tez nie. Upada
    w jego rece.
    Jakis most, bieganie po scianie, salto w powietrzu, najarali sie czego
    czy co? Finalnie konczy sie atak psychozy, widzi kolesia przed soba i
    odchodza w przeciwne strony. WTF? Czy on byl naprawde, czy to jej
    urojenia? Spoko, spoko. Czy tak wyglada atak psychozy afektywnej
    dwubiegunowej w fazie maniakalnej? Oczywiscie. Oczami chorego mniej
    wiecej tak.
    To nie reklama. To film w ktorym Aplle przedstawia filozofie dzilania.
    Zaklada, iz ich fani sa bardziej lub mniej stuknieci, co z grubsza
    zgadza sie z rzeczywistoscia. :-)

    Cos zle zrozumialem? :-)

    > Dla każdego coś miłego :D No chyba że jesteś
    > fanem włączania niskich cen, to masz i delektuj się:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=YyzmLJVYtqk

    Aić. Szkoda czasu zeby rozmawiac o reklamach. Przez nie zastanawiam sie
    po chu mi w ogole telewizor?

    > Ja tam wolałbym jednak w TV oglądać reklamy pokroju tej aplowej.

    No ja najchetniej wcale.. :-)

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.