    From: maniek4 <r...@a...tyb>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Date: Fri, 8 Dec 2017 12:56:25 +0100
    <ovu5av$3hm$1@node2.news.atman.pl> <p03d30$2ij$1@news.icm.edu.pl>
    <p03kh9$64m$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <b...@g...com>
    <2...@g...com>
    <c...@g...com>
    <1...@g...com>
    <7...@g...com>
    <0...@g...com>
    <a...@g...com>
    <7...@g...com>
    <p08seq$dgk$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <p0bfli$cmf$1@dont-email.me> <p0bm55$mmt$1@node2.news.atman.pl>
    <p0de6c$sri$1@dont-email.me>

    W dniu 2017-12-08 o 08:15, quent pisze:

    > Grają przeciętnie.
    > Na mnie sprzęt apple nie robi wrażenia od dawna już. Poprawny sprzęt dla
    > średniowymagających.
    > Posiadam co prawda m.in. ip7 ale mam ją chyba tylko dlatego, że jest
    > mała ;-)

    Nie mam nic do sprzetu tej firmy. To bardzo dobrze zoptymalizowany
    system z bezkompromisowa jakoscia wykonania. Poza beznadziejnie
    wystajacym obiektywem. I to naprawde beznadziejnie.
    Mnie przed zakupem powstrzymuje zamkniety system. Polityka
    maksymalizacji zysku przez wciskanie ideologii "lepsze" a obiawiajaca
    sie min. dedykowanymi kablami za chore pieniadze, brak gniazda
    sluchawkowego, karty pamieci i ogolnie beznadziejny dostep do zawartosci.
    A jesli chodzi o muze w iPhon'ach to ogolnie lezy odlogiem od poczatku.
    I zadne, nawet najlepsze sluchawki tego nie zmienia, bo po prostu zrodlo
    kuleje. Sluchawki dodawane do iPhona okazaly sie calkiem przyzwoite ale
    dopiero po podpieciu do Sony. Ogolnie nie ma co biadolic. Na rynku jest
    raptem kilku producentow zwracajacych uwage na dzwiek w telefonie.
    Reszta po prostu gra.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.