  • Data: 2017-12-11 23:09:01
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 grudnia 2017 22:53:43 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Nie myslales o OLED.?

    Do prostego ekranu jak dla mnie - za drogi w stosunku do efektu. Zresztą
    tu nie chodzi tylko o sam fakt, że siedząc lekko z boku sam obraz jest
    gorszej jakości (z powodu różnicy w kątach patrzenia) tylko po prostu taki
    ekran nadaje się jedynie do patrzenia na wprost i wynika to z jego
    kształtu ;) Moim zdaniem lepiej dopłacić do większego płaskiego ekranu niż
    rajcować się krzywym, krzywe to były CRT w latach 90tych :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.