    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do elektryków - czy silikon to izolator?
    Date: Sun, 19 Apr 2009 13:20:45 +0200

    wiadomości news:8l686z8ksx48$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Widzisz Jacusiu - Ty masz w głowie normy i przepisy. Szkoda tylko, że na
    > myslenie brakło już miejsca.

    Normy są dla takich idiotów jak ty, którzy nie dostrzeagają zagrożenia.
    Miałem kiedyś znajomego, który myślał dokładnie tak samo jak ty tzn., że
    jest najmądrzejszy i nie potrzebuje krwiopijców projektantów i nadzoru
    budowlanego. Postawnowił przerobić dom rozburzając ścianę podpierającą
    strop, łacząc pomieszczenia. Zakończyło się katastrofą budowlaną i
    zawaleniem całego domu. na szczęście cała rodzina w porę uciekła, a sprawę
    udało się zatuszować, dziei czemu uniknął odpowiedzialności karnej. Jednak
    przez jego głupotę, rodzina straciła dach nad głową.

    > To znaczy, Jacusiu jajakoko, że papierki i dupki którzy je wystawiają są
    > zbędne.
    > Jedynym efektem wymogu posiadania papierka jest to, że budowa jest droższa
    > o koszt zdobycia papierka, a sam fakt, że papierek 'ma być' nie ma żadnego
    > przełożenia na jakość i bezpieczeństwo tego, co jest w rzeczywistości.
    > Kto ma głowę na miejscu, to zrobi bezpiecznie bez papierków, a kto ma
    > nasrane, to sobie papier załatwi, a i tak będzie do dupy.

    Jeżeli uważasz, że wszystkie papierki są wystawiane przez idiotów dla
    idiotów takich samych jak ty to faktycznie jest to zbędne.
    Jednak nie wszyscy, którzy wystawiają papierki są idiotami takimi jak ty.

    > Ja wiem, że zapamiętanie co było dwa akapity wcześniej przerasta Twoje
    > zdolności umysłowe.

    Adasiu to co ty piszesz i tak nadaje się tylko do śmietnika, a już napewno
    niue jest warte zapamiętania :)

    > CONSTAR, Jacusiu jajakoko. Papierki w porządku.

    Wierzę w to, że kontola jakości oraz normy HACCP oraz ISO są w tych
    zakładach przestrzegane.
    Dowodem na to jest fakt, że nikt nie słyszał o zatruciu produktami z tych
    zakładów oraz jakość, smak, który osobiście jestem sam w stanie sprawdzić i
    docenić.

    > Masz bardzo małą wyobraźnię, Jacusiu jajakoko.

    Nie mam małej wyobraźni, tylko doświadczenie, którego ty nie masz, stąd te
    wszystkie twoje domysły.

    Znów pierd....isz jak debil, dlatego ucinam tę dyskusję.
    Dorośnij i zajmij się żonką, bo pier...isz i pierd...isz, a nie widać
    żadnego efektu :D