    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do elektryków i nie tylko
    Date: Fri, 19 Sep 2014 14:36:15 +0200

    W dniu 19.09.2014 o 14:21, Kris pisze:
    > CVzy dostane gdzieś gniazdka 380V(tzw siłowe) przystosowane do montażu na szynie
    DIN w rozdzielni?
    > Bo tradycyjne gniazda na 220V widzę że są.

    nie wiem czy dostaniesz, ale przemyśl czy na pewno takie chcesz..
    "siłowe" można też interpretować z pkt sposobu wkładania i wyciągania
    wtyczki - szyna din(a właściwie jej mocowanie, oraz sposób mocowania do
    niej) może tego nie znieść, każde włożenie czy wyjęcie wtyczki będzie
    powodowało ruszanie całym osprzętem na niej..