  • Data: 2009-04-18 08:55:57
    Temat: Re: Do przemyślenia
    Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2c8f.00000242.49e8f181@newsgate.onet.pl...
    > Wg mnie i moich obserwacji dotyczy to Inwestorów oszczędzających na
    > Wykonawcach.

    ja oszczędzałem na "drogich" biorąc DOBRYCH z umiarkowaną ceną
    np. przyjechał facet mercedesem wyceniach ocieplenie i mnie zatkało...
    przyjechał drugi starym busem i podał cene równą jednej trzeciej ceny tamtego w
    dodatku tamten oprócz mercedesa nic nie mógł pokazać a ten od starego busa
    ocieplał większość domów w mojej wsi i przy pytaniach praktycznych wiedział co i
    jak i dlaczego tak sie robi i nie robił yyyyy aaaaa jak ten z mercedesa - to
    tyle na temat oszczędzania