  • Data: 2009-04-19 09:54:22
    Temat: Re: Do przemyślenia
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gsdghf$3t2$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza się, że idzie normalność i już coraz rzadziej zatrudnia się panów
    > Ździsiów, którym trzeba załatwić materiały, przywieźć je na miejsce,
    > rozładować, przygotować miejsce robót oraz narzędzia, zorganizować posiłki
    > oraz dać pieniądze na bilet autobusowy.
    >
    > Teraz inwestorzy patrzą, aby firma była samowystarczalna, przywiozła
    > materiały na miejsce, rozładowała, wykonała robotę rzetelnie, a po jej
    > wykonaniu posprzątała po sobie.
    > Niestety narzędzi i materiałów nie da się wozić rowerem lub autobusem, do
> [...]

    Nie mam negatywnych nastawień do osób i ich samochodów. Mam negatywne
    nastawienie do wiekszości FIRM.
    Nie interesuja mnie koszty FIRM. To kłopot właściela FIRMY. Ja tylko uważam
    że w większość przypadków nie ma żadnych korzyści z zatrudniania FIRMY a
    cena jest przeważnie wyższa. Prawda jest taka że FIRMY nie gwarantuja
    lepszej jakośći robót niż Pan Henio(oczywiście myślę tu o solidnym Panu
    Heniua nie o przypadkowym Panu Heniu znalezionym z ogłoszenia na słupie).
    U mnie SSO robiła FIRMA i nie żałuje. Mieli swój sprzęt nawet swoje deski na
    szalowanie stropu. Materiały zamawiałem na telefon z hurtowni ja ew.
    właściciel FIRMY odbierał je osobiście. Była to firma zatrudniajaca
    kilkanaście osób, miał kilka busów sprzęt koparke itp. I mimo tego zrobili
    mi tanio- akurat tu Panowie Heniowie chcieli drożej a sprzetu nie mieli.
    Ale już instalacje, wykończeniówke itp robili mi Heniowie- FIRMY tu
    fiksowały z cenami. I to mnie dziwi bo do instalacji i wykończeniówki
    niepotrzebne są drogie maszyny, rzadzędzia, busy itp. Koszty sporo mniejsze,
    a ceny niewspółmiernie wysokie.

    Kris