    From: Krzemo <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do przemyślenia
    Date: Tue, 21 Apr 2009 01:55:03 -0700 (PDT)
    <gscflb$bc4$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gscgmh$ppd$1@opal.futuro.pl>
    <gscnlj$g0$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gsd77n$nha$1@inews.gazeta.pl>
    <gsde6e$5hl$1@news.onet.pl> <gsdghf$3t2$1@inews.gazeta.pl>
    <gsesf4$7f2$1@news.onet.pl> <gsevbg$ok9$1@inews.gazeta.pl>
    <gsfqet$r4j$1@news.onet.pl> <gsg09l$eqt$1@inews.gazeta.pl>
    <gsg255$h6t$1@news.onet.pl> <gsg4mv$6i8$1@inews.gazeta.pl>
    <gsh733$orn$1@news.onet.pl>
    <8...@y...googlegroups.com>
    <gsht3h$tr$1@inews.gazeta.pl>

    On 20 Kwi, 15:25, "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:84865d54-ce89-4a49-9121-odwali lipe.

    > To mówisz gościowi "guzik mnie to obchodzi, możesz pan sam przyjechać i to
    > poprawić" , po czym wręczasz na piśmie za potwierdzeniem odbioru reklamację.
    > Jest zobowiązany w przeciągu 14 dni usunąć usterkę.

    Gościu nie mówi że tego nie zrobi, tylko że nie teraz ... a sprawa się
    ciągnie i ciągnie, a styropian się smaży i smaży ... (mój styropian
    zaznaczam).

    >Jeżeli tego nie uczyni
    > to udajesz się do Rzecznika Praw Konsumenta, a on pomaga Ci w popropwadzeniu
    > sprawy sądowej lub też wczesniej wyegzekwuje Twoje żadania.

    Wyegzekwuje (albo nie) po roku, ja bym chciał mieć ocieplanie
    zakończone przed latem...
    ;-)

    >Z reguły
    > właściciele firm zbyt długo nie dyskutują z RPK, bo wiedzą, ze jest to
    > ostateczność.

    Właściciel powie rzecznikowi to samo... tzn. zrobię ale chwilowo nie
    mam ludzi...
    ;-)

    > Firmy także wysługują się Panami Heniami na zasadzie umowy-zlecenia czy
    > umowy o dzieło lub też umowy o pracę, ale to firma ponosi pełną
    > odpowiedzialność za fuszerki Pana Henia. Tu własnie o to chodzi.

    Tu widać że to fikcja...
    ;-)