    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do przemyślenia
    Date: Tue, 21 Apr 2009 18:49:22 +0200

    > powiedzcie mi panowie Heniowie, albo Ci Którzy z nimi mają do
    > czynienienia: Ile teraz można zarobić np. średniomiesięcznie, prowadząc
    > roboty osobiście ew. z jednym pomocnikiem.
    > Czy my przypadkiem nie mówimy o firmach zarabiających budowaniem czy
    > instalacjami 'na piwo i papierosy' a zyjących z zupełnie innych żródeł.
    > (jakaś emerytura górnicza, renty wszelakie, etat a budowanie hobbystyczne
    > po południu)?

    Jak w każdej podobnej branży - jak pracujesz to zarabiasz. Chciałbyś
    zatrudnić jakiegoś fachowca na budowie w ramach dorabiania popołudniami?
    Niestety, często widzę, że ludziom po prostu nie chce się pracować, a
    narzekają na swój los. Jeszcze 10 lat temu przy remoncie miałem takiego
    człowieka co w piątek o 12 był juz na swojej działce rekreacyjnej pod
    miastem, a poniedzialek jeszcze nie wracał. Robotę u mnie kończył o 13-14 i
    znikał. Ale narzekania na los było co niemiara.
    Czas to pieniądz, a dobry fachowiec zawsze ma pracę. Jeśli ma płacone za
    dzieło to zainwestuje w dobre narzędzia i dobrą organizację pracy, czyli
    więcej zarobi. No chyba że robi to hobbistycznie to takiego pogoniłbym, bo
    nie mam czasu na uprawianie hobby na mojej nieruchomości.
    Ja w swoim zawodzie bardzo często pracuję w weekendy i nie narzekam na los.