    From: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Do przemyślenia [OT]
    Date: Fri, 17 Apr 2009 23:36:45 +0200

    o...@o...pl pisze:
    > Wg mnie i moich obserwacji dotyczy to Inwestorów oszczędzających na
    > Wykonawcach.
    >
    > Do przemyślenia!
    > Nie ma niczego takiego na świecie,
    > Czego by ktoś nie mógł zepsuć lub taniej sprzedać,
    > A ludzie, którzy orientują się tylkowedług cen
    > Stają sięprawdziwym łupemtakich machinacji.

    IMHO odwrotnie ;)

    > To niezbyt madre za dużo zapłacić
    > Lecz jeszcze gorzej zapłacić za mało
    > Jeżeli płacisz za wiele
    > Tracisz pieniadze i to wszystko.

    Jak ktoś ma pieniądze to... jego sprawa

    > Jeżeli jednak zapłacisz za mało
    > Tracisz czasami wszystko,
    > Ponieważ zakupiona rzecz
    > Nie może spełnićzamierzonego zadania.

    Kupujesz drugie, bierzesz Pana Wiesia, zamiast Pana Władka i rachunek
    wychodzi jak wyżej ;)

    > Podstawowym prawem gospodarności jest
    > Uzyskanie dużych wartości za odpowiednie pieniądze.
    > Przyjmij jak najtańszą ofertę
    > A do ryzyka które jakie podejmujesz
    > Trochę musisz doliczyć.

    I tu kompletny błąd, świat trochę poszedł naprzód ;)
    Za stosunkowo niewielką cenę, wartość, nakłady można mieć "średni
    poziom", natomiast dobicie do wysokiego czy najwyższego ponosi
    nieproporcjonalnie większe środki jak przy stanie powyżej, czyli za
    najtańszą ofertę, która jest obarczona największym ryzykiem nifdy nie
    będzie wypasu bo to niemożliwe.

    > Jeżeli tak właśnie postąpisz,
    > Masz wystarczającą ilość pieniędzy
    > By zapłacić za coś lepszego.

    A w ogóle co to ma być, NTG? Budowlany kącik poetycki. Po co o tych
    wpisach do dziennika budowy pisałem w wątku wyżej, czuję się winny ;)