    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dobra wiadomość dla palaczy (kominkowych)
    Date: Tue, 5 Jan 2010 11:52:20 +0100

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:hhv04h$do1$1@speranza.aioe.org...
    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hhusl6$er4$1@news.onet.pl...

    > Znaczy - paliwo, olej, czas i co tam jeszcze masz za darmo ;-) ?

    Bez przesady. Ile zużyje paliwa przy cięciu wałków robiac dwa cięcia na
    wałek.
    Myśle ze 5 litrowy baniak starczy mi spokojnie na pocięcie tych 10m3 wałków
    brzozowych.
    Czas mam za darmo;))
    Robie to wszystko w swoim wolnym czasie i tyle. Tak samo jak przy budowie
    domu sporo rzeczy robiłem sam więc nic mnie to nie kosztowało(myśłe o
    robociznie).

    > Też paliwo, amortyzacja, etc.
    Swoim tzn pożyczonym przeze mnie traktorem z przyczepą.
    Koszt: ropa która spali traktor (10km licząc w dwie strony) i flaszka która
    wypije po robocie z właścicielem traktora;))

    Krzysiek