  • 1. Data: 2010-01-03 23:14:12
    Temat: Dobra wiadomość dla palaczy (kominkowych)
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    Nie żeby kryptoreklama jakaś. Żadna nazwa nawet nie padnie.

    W sieci hipermarketów budowalnych pomalowanych z zauważalną dozą koloru
    zielonego, pojawiły się brykiety wyprodukowane przez znanego producenta paneli
    podłogowych. Zagadka, co? W cenie ok. 8-9 zł. można zakupić pudełko 12 kg.
    podłużnych brykietów ECOlogicznych (10 szt.). Palą się wolno, równomiernie,
    ciepło dają jak jasna cholera, a popiołu tyle co nic. Nagrzałem wczoraj i
    dzisiaj kominek prawie do czerwoności, wkładając po 2 brykiety.
    Chyba odpuszczę sobie drewno. Sami oszuści sprzedają w dzisiejszych czasach
    drewno kominkowe. Ceny są porąbane, wszystko leży miesiącami na placach
    (deszcz i śnieg), a jak przyjdzie co do czego, sprzedają toto jako suche-
    sezonowane. Wolę już te brykiety. Polecam do testów a może i do ciągłego
    użycia.

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 2. Data: 2010-01-03 23:18:12
    Temat: Re: Dobra wiadomość dla palaczy (kominkowych)
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 4 Sty, 00:14, "e-kran" <e...@o...pl> wrote:
> [...]
    > podłogowych. Zagadka, co? W cenie ok. 8-9 zł. można zakupić pudełko 12 kg.

    Drogo - za 450pln / t mozna kupic bezposrednio u tegoz producenta na
    paletach.. Namiar dal mi niedawno Usrobo - dzieki mu raz jeszcze ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2010-01-03 23:37:58
    Od: "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl>

    Witam czy móglbys mi podac namiar na tego producenta
    Pozdrawiam JULIUSZ

  • 4. Data: 2010-01-04 04:17:56
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    Użytkownik "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl> napisał w wiadomości
    > Witam czy móglbys mi podac namiar na tego producenta
    > Pozdrawiam JULIUSZ
    jak coś dobre to dlaczego nie powiedzieć tego na forum, sam jestem ciekaw a
    nie mam możliwości wizyty w tym markecie.

  • 5. Data: 2010-01-04 06:01:18
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    .
> [...]
    > drewno kominkowe. Ceny są porąbane, wszystko leży miesiącami na placach
    > (deszcz i śnieg), a jak przyjdzie co do czego, sprzedają toto jako suche-

    sami oszuści wokół ciebie
    radiesteci oszuści
    sprzedawcy oszuści
    tylko ty samotna wysepka uczciwości
    SJS

  • 6. Data: 2010-01-04 07:59:13
    Od: wolim <w...@i...pl>

> [...]
    > sezonowane. Wolę już te brykiety. Polecam do testów a może i do ciągłego

    Czy mógłbyś napisać coś więcej, np. kto jest producentem brykietu?

    Też często kupuję brykiet (najczęściej w formie kostek RUF), ale 2
    kostki nie nagrzeją kominka do czerwoności - podejrzewam, że nawet 2
    bryłki węgla by tego nie zrobiły.

    Dziś kupuję paletę brykietu (760 kg). Płacę, co prawda, ok. 420 zł /
    tonę, jednak nie jest on aż tak kaloryczny, jak ten o którym
    piszesz...

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 7. Data: 2010-01-04 08:33:48
    Od: wolim <w...@i...pl>

    On 4 Sty, 09:16, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
    > Użytkownik "wolim" <w...@i...pl> napisał w
    wiadomościnews:8e9f71f9-6453-4d89-854f-45ecac171e5e@
    o28g2000yqh.googlegroups.com...
    > On 4 Sty, 00:14, "e-kran" <e...@o...pl> wrote:
    > Dziś kupuję paletę brykietu (760 kg). Płacę, co prawda, ok. 420 zł /
    > tonę,
    > -----------------------------------
    > Pochwal się gdzie tak mało płacisz
    > (jest to jednak prawie o połowę mniej niż w markecie).
    > .
    > A co do samych brykietów - napiszcie jeszcze, które jakie:
    > "grubowiórowe", jasne, czy "dronoziarniste", ciemne.
    >
    > Pzdr
    >
    > JKK

    Dolny Śląski - konkretnie pod Wrocławiem.
    Dzisiaj kupuję pierwszy raz - jeszcze na oczy nie widziałem. Z oferty
    wynika, że to brykiet w kształcie walca z 70% zawartości dębu - reszta
    to sosna. Raczej jest to prawda, bo producent brykietu zajmuje się
    głównie produkcją parkietów.

    Szukałem wszędzie brykietu w dobrej cenie - na allegro, w
    autogiełdzie, itp. Nigdzie nie znalazłem taniej niż 550-600 zł / tonę.
    A tu się okazuje, że praktycznie pod samym nosem mam producenta, który
    sprzedaje brykiet za 420 zł :)

    Jak tylko wypróbuję, napiszę co i jak.

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 8. Data: 2010-01-04 08:49:24
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    > .
    >
    > sami oszuści wokół ciebie
    > radiesteci oszuści
    > sprzedawcy oszuści
    > tylko ty samotna wysepka uczciwości
    > SJS

    Hehehe, dobre, najważniejsze to wiedzieć kiedy i jak się włączyć do dyskusji,
    ubaw po pachy :-))

    Pozdrawiem
    e-kran

  • 9. Data: 2010-01-04 09:19:33
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "wolim" <w...@i...pl> wrote:
    > Dolny Śląski - konkretnie pod Wrocławiem.

    A konkretnie? :)
    Ja też jestem spod Wrocławia, ale producenta brykietu w okolicy nie
    widziałem...

    --
    Bartek

  • 10. Data: 2010-01-04 09:21:16
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

> [...]
    >
    > Dziś kupuję paletę brykietu (760 kg). Płacę, co prawda, ok. 420 zł /
    > tonę, jednak nie jest on aż tak kaloryczny, jak ten o którym

    No dobra, one wyglądają tak, choć nie tam kupowałem:
    http://www.artbud.pl/Brykiet_ze_sprasowanych_trocin_
    EKO_BRYKIET_CLASSEN_POL_op1
    2_kg-11982.html

    Nie chciałem podawać otwartym tekstem aby nie wyglądało, że trzymam spółę z
    producentem i naganiam mu klientów na forum.
    W LeroyM (Kraków Bonarka) są teraz po 8,50 za paczkę. Gdyby jednak ktoś (np.
    Adam Sz.) podał namiar gdzie można to kupić taniej w ilości hurtowej lub
    półhurtownej, to będę szczerze zobowiązany.

    Pozdrawiam
    e-kran