  • Data: 2017-12-21 22:54:03
    Temat: Re: Docieplenie domu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mówię o wpływie kilkucentymetrowej warstwy styropianu. A ty o
    > tapecie.
    cytuje JKK:
    Zdecydowanie najistotniejszy jest sufit pomieszczenia.
    Śmiało możesz pomnożyć powyższe x2.
    Cytuje samego siebie (ToMasz)
    na suficie miałem rodzaj prasowanej wełny mineralnej, pokryty styropianem
    (jeśli to nie oczywiste, wełny było minimum 10, styropianu ze 2cm)

    > Jak mogłeś cokolwiek wytłumaczyć jak sam tego nie rozumiesz?
    co to ma do rzeczy? Ważne ze ja rozbawiłem na dobranoc.

    ToMasz