    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Docieplenie domu, styropian i już nic nie wiem
    Date: Fri, 13 May 2011 09:43:12 +0200

    Krzysiek
    Użytkownik "Piotr" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:iqimpd$i84$1@news2.ipartners.pl...

    > Powiedz mu jeszcze, temu wykonawcy, że jest idiotą.
    >
    > Dobra dobra, nie tak szybko... jeszcze nie wiem czy będzie u mnie robił,
    > powiem mu to jak będzie leciał po miom kopie w dupsko.
    >
    > Do przedpiścy, ściany z pustaka (taki biały, nie wiem jak dokładniej
    > powiedzieć) podwójne, puste w środku, nie są jakieś bardzo grube, teraz
    > nie powiem dokładnie, w pracy jestem, ale mają około 40cm.
    >
    > Czy mam się upierać przy styropianie 12 cm?

    Skoro dom już swoje lata ma to ;podejrzewam ze jest duzo innych miejsc
    ucieczki ciepła jak ściany. I w tej sytuacji zgodziłbym sie z wykonawca że
    8cm aż nadto wystarczy. Tym bardziej że masz podwójną ścianę z pustką w
    srodku.
    Nawet po przyklejeniu tych 8 cm specjalne dużych oszczedności nie odnotujesz
    podejrzewam bo ciepło ucieka jeszcze przez dach, okna itp. Ale jakas poprawa
    zawsze będzie. No i elewacja ładniejsza.

    Krzysiek