    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Docieplenie domu, styropian i już nic nie wiem
    Date: Mon, 16 May 2011 09:31:28 +0200

    Użytkownik "Piotr" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:iqlt4b$r6v$1@mx1.internetia.pl...
    > Czyli jednak dobrze czułem, że gościu jakiś popaprany.

    Niekoniecznie popaprany. Widział dom i może zauważył ze sciany w tym
    konkretnym przypadku to najmniejszy problem przy ucieczce ciepła. Masz
    podówjne sciany ze szczelina powietrzną(która tez izoluje). Jaką grubośc
    ściany teraz maja? Zastanów sioę dobrze nad grubościa styro żebys sobie
    krzywdy nie zrobił(szerokie glify o czym pisał Adam). Może warto na sciany
    dac 8 cm a w ta szczeline powietrzna ew styropian w kulkach wtłoczyć?

    >Bardzo dziękuję wszystkim za cenne rady, napewno większość się przyda.
    >Sprawa jest jak to mówiono kiedyś "w załatwianiu", w poniedziałek przyjdzie
    >inny miszczunio, zobaczymy co ten powie. Ja będę obstawał przy 12, a i
    >umowę też sobie jakąś wymyślę. O efektach poinformuję.

    Umowa umowa, tylko spokojniejszy sen zapewnia nic więcej nie da. Ale pewnie
    jak masz czas to pisz.

    Krzysiek