  • Data: 2011-05-18 09:04:48
    Temat: Re: Docieplenie domu, styropian i już? nic nie wiem
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.vvn238dc1cvm6g@lap...
    Dnia 17-05-2011 o 23:28:03 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Wybacz ale czytając twoje niektóre wypowiedzi powątpiewam w Twoje
    > doświadczenie.
    > i skąd wiesz jakie ja mam doświadczenie/;)
    >Sądząc po twoich wypowiedziach to żadne, zbudowałeś jeden swój dom
    >i to całe twoje doświadczenie, ja w budownictwie w różnych jego 'gałęziach'
    >siedzę od 1978 roku, a ty?

    Wiesz co śledzę Twoje wypowiedzi od dłuższego czasu, i sporo sensownie
    piszesz ale czasami to piszesz takie bzdury że zastanawiałbym się czy
    wpuścic Ciebie na swoja budowe. tym bardziej ze siedzisz w tym od 1978 roku
    więc stare nawyki komunistycznego budownictwa itp mogę gdzies tam pozostać

    Krzysiek