    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dofinansowanie kolektorow slonecznych
    Date: Thu, 29 Jul 2010 13:51:46 +0200

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i2rlh5$8i3$1@news.onet.pl...
    > Nie wiem co masz na myśli pisząc "dofinansowanie z gmin"
    > Bo oprócz(a własciwie zamiast) dofinasowania o którym jest ten watek można
    > uzuskac własnie dofianasoweanie na terenie swojej gminy. Z regły w gminie
    > założone zostaje stowarzyszenie, zbiera odpowiednia ilość osób chetnych na
    > solary i występuje zbiorowo od dofinansowanie. W gminie Bytów to działa, w
    > Miastku, w mojej gminie równiez jestesmy na końcowym eteapie załatwienia
    > srodków. Są to srodki unijne. Dofinansowanie do 75% całkowitych kosztów i
    > bez pośrednictwa banków
> [...]

    U mnie było to z gminy a dokładnie wydziału ochrony środowiska. Żadnych
    stowarzyszeń, komitetów, zbędnych papierków, wycen ocen deklaracji
    dupokracji.
    Dałem dowód osobisty oraz ostatni dowód wpłaty podatku od nieruchomości,
    gościu wydrukował na kartce jednostronnie zadrukowana umowę na której ja do
    niczego nie musiałem sie zobowiązać jak tylko do tego ze kolektor
    żeczywiście będzie stał u mnie a nie u sąsiada.
    I tyle!
    Potem przyniosłem fakturę od wybranego przeze mnie hydraulika, ten dostał do
    ręki tyle mniej kasy ile miałem mieć zwrotu i gmina jemu wypłaciła resztę w
    ciągu miesiąca.
    I to komuś przeszkadzało bo ten sposób dofinansowania został ukręcony przez
    samą Warszawkę. Wiem że były jeszcze próby reanimacji tego sposobu
    dofinansowania z własnych środków gminnych ale też nie przeszło.

    Marek