  • 1. Data: 2010-07-27 16:18:35
    Temat: Dofinansowanie kolektorow slonecznych
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    http://biznes.onet.pl/od-sierpnia-ruszaja-doplaty-na
    -kolektory-sloneczne,18490,3336052,1,news-detal

    Czy wreszcie zacznie się opłacać? :-)))

    pozdr
    robercik-us

  • 2. Data: 2010-07-28 08:32:04
    Temat: Re: Dofinansowanie kolektorow slonecznych
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > http://biznes.onet.pl/od-sierpnia-ruszaja-doplaty-na
    -kolektory-sloneczne,18490,3336052,1,news-detal

    > Czy wreszcie zacznie się opłacać? :-)))

    U nas się nie opłaca się bo ludzie się nie myją.

    Marek

  • 3. Data: 2010-07-28 09:02:19
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    marko1a pisze:

    > U nas się nie opłaca się bo ludzie się nie myją.

    Rozbawiłeś mnie do łez... :-DDD
    Miałem na myśli tych, co się jednak od czasu do czasu myją :-)))

  • 4. Data: 2010-07-28 09:24:34
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Rozbawiłeś mnie do łez... :-DDD
    > Miałem na myśli tych, co się jednak od czasu do czasu myją :-)))

    Od czasu do czasu to za mało aby nie smierdzieć w pracy lub w autobusie.

    Marek

  • 5. Data: 2010-07-28 13:23:46
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Od czasu do czasu to za mało aby nie smierdzieć w pracy lub w autobusie.

    Tak, ci właśnie ludzie na pewno kupią te solary.

  • 6. Data: 2010-07-28 15:04:59
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Od czasu do czasu to za mało aby nie smierdzieć w pracy lub w autobusie.

    Czyli trzeba cały czas się myć, by nie śmierdzieć?

    ________MAT_______

  • 7. Data: 2010-07-28 15:08:30
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-07-27 18:18, robercik-us pisze:
    > http://biznes.onet.pl/od-sierpnia-ruszaja-doplaty-na
    -kolektory-sloneczne,18490,3336052,1,news-detal

    > Czy wreszcie zacznie się opłacać? :-)))

    Bankom na pewno :-)
    O co chodzi, że jak kupie za gotówkę, to nie dostanę dopłaty? Muszę dać
    zarobić bankowi?

    ________MAT_______

  • 8. Data: 2010-07-28 18:20:58
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Lagod pisze:

    > Bankom na pewno :-)
    > O co chodzi, że jak kupie za gotówkę, to nie dostanę dopłaty? Muszę dać
    > zarobić bankowi?

    Też jak widzę takie akcje to mnie trafia.
    Jakiś fundusz ochrony środowiska (państwowy) jest po to aby dopłacać
    bankom - porażka.
    Podobnie jak w przypadku akcji - rodzina na swoim.

    --
    M.

  • 9. Data: 2010-07-28 18:25:48
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "jacek_1970" <t...@u...gmail.com>
    napisał w wiadomości news:i2ooe0$mla$1@speranza.aioe.org...

    > to jest dopiero bzdura ekonomiczna.
    >
    > Forsa podatników idzie do kieszeni viesmana i kilku cwaniaków.
    > A efekt ekonomiczny zaden.

    Mam niestety podobne zdanie, poza tym zadnym efektem.

    > Jak jest gorąco i kolektor grzeje to wody gorącej duzo nie potrzeba, bo
    > przyjemna jest chlodna kąpiel.
    > Jak jest jak teraz 15 stopni i chmury to nie dziala, a przyjemnie wziąć
    > ciepłą, gorącą kąpiel.
    > Wydawanie pieniedzy w bloto wg. mnie.

    A jak jest 15 stopni i nie ma chmur to wody ile trzeba?

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2010-07-28 18:31:31
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Też jak widzę takie akcje to mnie trafia.
    > Jakiś fundusz ochrony środowiska (państwowy) jest po to aby dopłacać
    > bankom - porażka.
    > Podobnie jak w przypadku akcji - rodzina na swoim.

    Tylko w przypadku kolektorów kasa idzie w błoto, a z programu rodzina na
    swoim to troche ludzi skorzystało i kupiło mieszkania.