  • 1. Data: 2010-07-27 12:28:43
    Temat: Kominek
    Od: marioz_fl <m...@o...eu>

    Witam,

    Mam pytanie odnośnie kominka czy są jakieś szczególne rzeczy na które
    powinnam zwrócić uwagę, dodam, że to ma być kominek "rekreacyjny".

  • 2. Data: 2010-07-27 16:12:59
    Temat: Re: Kominek
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    marioz_fl pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie odnośnie kominka czy są jakieś szczególne rzeczy na które
    > powinnam zwrócić uwagę, dodam, że to ma być kominek "rekreacyjny".
    ma robić go ktoś kto sie na tym zna i robi to od lat
    bo inaczej nie bedzie cugu i cały dym na mieszkanie poleci

    Michał

  • 3. Data: 2010-07-29 17:53:04
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    marioz_fl pisze:
    > Mam pytanie odnośnie kominka czy są jakieś szczególne rzeczy na które
    > powinnam zwrócić uwagę, dodam, że to ma być kominek "rekreacyjny".

    Zaproś do siebie kominiarza i zapytaj sie go o to - co prawda tylko od
    kominów, ale posiada o tym większą wiedzę niż nie jeden "stawiacz" kominków.

    --
    http://www.artveo.pl/