  • 31. Data: 2010-07-30 11:53:58
    Temat: Re: Dofinansowanie kolektorow slonecznych
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
    news:4c52ba6e$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > za kolektor musi zapłacić gospodarka, czyli społeczeństwo. Przy
    > refinansowaniu kredytów zamiast urządzeń, koszty całkowite rosną o koszty
    > kredytu, obsługi bankowej, nowych urzędników "specjalistów".
    > Nie mowie tu o pieniądzach dla producentów tylko o tym na co idą nasze
    > podatki.
    > Utrzymujemy nierentowne kopalnie, by węgiel był tańszy i dofinansowujemy
    > kredyty do kolektorów by opłacało się mniej zużywać węgla... Zabieramy
    > wszystkim po trochu i rozdzielamy część z tego... To jest paranoja.

    Może i masz racje.
    Ale ja w sumie mam w du..e rozdzielanie centralne, myślenie globalne itp.
    Dla mnie sie liczy ile ja fizycznie za dany towar płace. A czy on
    dofinansowany z UE czy z kasy sąsiada zza płotu mam to w nosie
    Jakbym miał tak na to patrzeć to chleba bym z czystym sumieniem nie mógł
    kupić bo rolnicy sa dofinansowywani(czytaj komuś zabrano aby im dać)

  • 32. Data: 2010-07-30 16:25:24
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

    > W gospodarce centralnie sterowanej, takiej jak nasza,

    Czego przykladem jest kazdy sklep spozywczy...

> [...]
    > kredyty do kolektorów by opłacało się mniej zużywać węgla... Zabieramy
    > wszystkim po trochu i rozdzielamy część z tego... To jest paranoja.

    Racja tylko ze nie chodzi wylacznie o oszczednosci wegla.

    Pozdro.. TK

  • 33. Data: 2010-07-30 16:26:58
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dla mnie sie liczy ile ja fizycznie za dany towar płace. A czy on
    > dofinansowany z UE czy z kasy sąsiada zza płotu mam to w nosie

    Tak Ci sie tylko wydaje i dla tego to jest paranoja.

    > Jakbym miał tak na to patrzeć to chleba bym z czystym sumieniem nie mógł
    > kupić bo rolnicy sa dofinansowywani(czytaj komuś zabrano aby im dać)

    Bo to kolejna paranoja...

    Pozdro.. TK

  • 34. Data: 2010-07-30 16:55:21
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Ale ja w sumie mam w du..e rozdzielanie centralne, myślenie globalne
    > itp. Dla mnie sie liczy ile ja fizycznie za dany towar płace. A czy on
    > dofinansowany z UE czy z kasy sąsiada zza płotu mam to w nosie

    Dzięki temu ten biznes się kręci. Każdy dostaje dofinansowanie, a jakby
    pozwolonu nam radzić sobie samemu, to by nas było stać bez dofinansowana
    i jeszcze by zostało.
    Ale o tym trzeba myśleć przy wyborach...