  • Data: 2009-12-28 07:11:48
    Temat: Re: Dom ? Czy specyfikacja i "technologia" jest ok ???
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:hh7laa$498$1@opal.futuro.pl...

    > "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message

    >>> http://forum.muratordom.pl/marzenia-o-h2-kontra-part
    acze,t139320.htm

    > Szczyty z betonowe ale wylane prawidłowo, z odpowiednią przerwą od połaci.
    > Tam by pięknie wlazło ocieplenie.

    Mnie nastaszyłes soimi opowidaniami i wcozraj przekazałame ojcu żeby
    dopilnował wykonawcy poprawienia szczytów (trochę się wściekł, al eza kilka
    dni mu przjedzie i znów będziemy gadać :) ), bo jak prosiłem żeby zrobili
    przerwę z 10cm na styropian to zostawili 10 ale milimetrów. I tak jest na 3
    szczytach łacznie jakies 40mb. Przywoicie jest zrobione 12mb lukarn
    Boje sie że z tego powody nici z zadaszenia. I nie bardzo wiem jak
    zabezpieczyć budynek na okres powiedzmy przechodzenia zimy w wiosnę

    Pozdrawiam
    Bartek