    Subject: Re: Dom do dyskusji
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: wolim <n...@p...tu>
    Date: Wed, 22 Jun 2016 08:05:27 +0200

    W dniu 2016-06-22 o 06:58, Budyń pisze:
> [...]
    gdy 1/3 domu jest pokojem dla samochodu - musisz ty go kochac :)

    nisko...choć rozwazam czy nie podnieść domu o 2 pustaki (gazobeton) by w razie
    potrzeby strych można było zaadoptować na mieszkalny.

    wNkFRRzQ/view?usp=sharing

    JQ1ZDUUk/view?usp=sharing

    FS3NvVGc/view?usp=sharing

    > sie musisz zdecydowac -albo strych (wtedy moze lekki strop, cieniutkie schody) albo
    potencjalne mieszkanie. I elewacje rysowane z podwyższoną scianą - bo ona zmienia
    proporcje budynku i czasem wychodzi kupa
    http://cdn20.muratordom.smcloud.net/t/photos/t/25144
    /scianka-kolankowa_1695120.jpg

    Wystarczy przy podniesieniu ścianki wydłużyć okapy i już się proporcje
    zachowają. Oczywiście wszystko z umiarem.

    Co zaś o strych chodzi, to nie patrzyłbym raczej na to, że w przyszłości
    może się adaptuje na powierzchnię mieszkalną, bo jak teraz nie jest
    potrzebna, to tym bardziej jak dzieci wyfruną nie będzie. Ale ja bym tam
    sobie np. zrobił jakąś siłownię, piłkarzyki, plac zabaw dla dzieci, stół
    do bilarda - wtedy warto podnieść o pustaka/dwa.

    Pozdrawiam,
    MW