  • Data: 2019-08-20 19:56:42
    Temat: Re: Dom drewniany za ile?
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com napisał
    > I tak sie konczy mit o tanim drewniaku.
    > Roznica w koszcie budowy to moze 30%. I to przy zalozeniu ze nie liczymy
    > kolejnych kosztow w nastepnych latach. I optymistycznie zakladajac ze nic
    > nie zawilgnie czy jakies owady czy inne fretki nie wejda w sciany.
    > Patrze sobie ostatnio na hamerykanskie realia.
    > Ze wymienie tylko najprostsze problemy z drewniakami:

    To co piszesz to kompletne bzdury, nawet nie skomentuję, bo niczego takiego
    nie zaobserwowałem w żadnym drewnianym domu, czy to w kraju, czy to w
    stanach.
    Ale ja tu nie o wadach, czy zaletach piszę, tylko o cenie, skąd taka wysoka
    cena drewnianej szopy w Polsce?
    Jak nie ma różnicy w kosztach domu drewnianego i betonowego?
    Fundamenty cieńsze, bo dom lżejszy, to i mniej kosztują a można takiego
    drewniaka postawić na słupach fundamentowych, wtedy i mamy jeszcze mniejsze
    koszty.
    W drewniaku nie musisz lać posadzki i stropu, więc cena też niższa, ściany
    nie mają metra grubości, więc materiału mniej idzie. Moim zdaniem cena
    powinna być bardziej niż o połowę niższa.