  • Data: 2019-08-30 10:02:12
    Temat: Re: Dom drewniany za ile?
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 30 sierpnia 2019 08:52:24 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    też niczego nie rozwiąże. Oni mi zarzucają ze mogę miec za duzo formaldehydu w
    powietrzu - bo nie wierzą w normy budowlane i budujac wg nich robię ok. Gdy zrobię
    pomiar to powiedzą że pomiar w ilości X g/m3 mieszczący się w normie jest
    niewiarygodny bo ustalona bezpieczna norma Y to spisek firm medycznych.

    > Budyń- olej płaskoziemców i formaldehyd, posłuchaj tego
    > Miałem okazję tam być osobiście i nie żałuje ani minuty(z całego festiwalu, nie
    tylko ze spotkanie z o Ludwikiem)
    > https://youtu.be/bCAbEtJDJDY?t=775

    sciągam i w czasie jazdy posłucham, mam nadziej ze mnie nie wkrecasz

    b.