    From: "Marcin" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom mansardowy rok bud 1934 !! Warto?
    Date: Wed, 2 Jun 2010 22:15:13 +0200

    wiadomości news:hu5l38$mqm$1@news.onet.pl...

    > Widać chyba nie wiesz co się dzieje z domem jak kilka lat leje sie woda.
    > Całe wnętrze jest do wymiany. A jak jest to budynek przedwojenny to pewnie
    > dach w całosci już do wymiany, szczegolnie jak był to dom z mieskzaniami z
    > kwaterunku - nikt na pewno o niego nie dbał.

    > Chyba raczej z perspektywy USA.

    > Jakoś dociepla się kamienice przedwojenne i powojenne a też mają grube
    > mury często po pół metra i jakoś jest różnica na plus.

    > Pewnie brakuje izolacji poziomej, więc trzeba to wykonać, izolacja pionowa
    > również może być do zrobienia, więc jest masa roboty z tym by woda nie
> [...]

    Dom jest w pod warszawskim Konstancinie .(teren ok 600 _ m2) in plus jest
    to ze moge go od rodziny dostac Ale warunkiem jest aby go odremontowac
    Poza tym sciany zewnetrzne wygladaja zdrowo (ale ja nie jestem fachowcem)
    .W miejscach gdzie brakuje tynku cegly sie trzymaja na mocnej zaprawie
    sprawdzne mlotkiem .Dom trzyma piony .Generalnie dziury w dachu zaltwily
    stropy (wszystsko w drewnie bylo) .Izolacji napewno brakuje .do tego stropy
    .instalacje ..Generalnie srodek i tak do przrobienia bo masa malych pokoikow
    ...do tego na srodku ogromna klatka schodowa ....
    Budynek jest naprawde solidnie zrobiony na stropach byly 20 cm belki co metr
    !!!sciany trzymaja konty,piony .po tylu latach !!! No i fakt na calej ulicy
    sa 2 takie domy ...a reszta to wspolczesne modele z katalogu ...
    Poza tym mam gdzie mieszkac wiec budowa moze potrwac ....Pytanie tylko czy
    warto .... dzieki za info ...Marcin