  • Data: 2010-12-14 12:12:12
    Temat: Re: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnigd7a5.7v6.joshua@tau.ceti.pl...
    > Bardziej niż zwracanie uwagi na bajanie na stronie liczę na wymienienie
    > jakichś ew. dyskwalifikujących wad :)

    takich nie ma - tyle ze trzeba zaakceptowac drewniane budowanie. Niektórzy
    nie mogą - i wymyslają dziwne argumenty :)

    Aha, znajomy mój tez zawarl kontrakt z taką firmą i czeka na dom -ale firma
    nie potrafi sobie poradzic z pozwoleniem na budowe i sprawa lezy. Weź to pod
    uwage podpisujac umowe, jakies kary za przekroczone terminy itp.

    b.