  • Data: 2010-12-14 17:50:15
    Temat: Re: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Od: "Henryem" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" >
    > Ja mam szkieletowy drewniany z drewnianą elewacją, częściowo z
    > prefabrykatów,.....

    spytam przy okazji...czy dawałes coś ocieplającego pod tą drewnianą
    elewację?
    Pytam ,bo na wiosnę będę stawiał szkielet drewniany i chciałbym go jeszcze
    ocieplić dodatkowo przed położeniem elewacji drewnianej.
    Wykonawca rzucił "a może od środka zrobimy"- to nie bardzo mi się podoba, bo
    i tak domek ciasny będzie a nie chciałbym tracić niezbędnej przestrzeni.

    pzdr
    Henryem