  • Data: 2010-12-14 18:36:49
    Temat: Re: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.12.2010 18:50, Henryem pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" >
    >
    > spytam przy okazji...czy dawałes coś ocieplającego pod tą drewnianą
    > elewację?
    > Pytam ,bo na wiosnę będę stawiał szkielet drewniany i chciałbym go jeszcze
    > ocieplić dodatkowo przed położeniem elewacji drewnianej.
    > Wykonawca rzucił "a może od środka zrobimy"- to nie bardzo mi się podoba, bo
    > i tak domek ciasny będzie a nie chciałbym tracić niezbędnej przestrzeni.

    Ummm... ocieplenie daje się pomiędzy szkielet.

    Czyli: przyjechały gotowe ściany szkielet + paroprzepuszczalne +
    dylatacja + elewacja z dech po 4cm grubości, a ja potem sobie od środka
    ten szkielet wypychałem wełną mineralną. Potem folia, mały odstęp i
    boazeria z desek grubych na 1,5cm.

    Nic nie tracisz. Przynajmniej w takiej konstrukcji :)