  • Data: 2010-12-14 21:18:55
    Temat: Re: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Gru, 22:53, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > OK, czyli s miny. Kolejny punkt do rozwa enia... i nie wiem czy faktycznie
    > nie jest to najistotniejsze "przeciw". Z drugiej strony - ca y czas kusi to,
    > e dom powstaje w dwa miesi ce a nie pi lat, a i widz sporo wypowiedzi
    > zadowolonych u ytkownik w takich domk w.

    Ze co, ze jak - ze PIEC LAT ??? Moj sasiad od wbicia lopaty w czerwcu
    - mieszkal juz w pazdzierniku. Fundamenty / mury / drewniany strop i
    dach z dachowki ceramicznej. W srodku nie ma tynkow tylko KG. Z
    mokrych robot tylko robili wylewki. Po trzech latach tu i owdzie
    popekalo (nie dziwota) ale sasiad poprawil i nic sie nie dzieje - dom
    stoi i ma sie dobrze :)

    Powiem Ci jak dobrze zgrasz ekipy to w ciagu 6-7 m-cy wybudujesz stan
    zamkniety z wylewkami i tynkami. Bez jakichs wiekszych staran - dluzej
    to poprostu nie trwa. Samo postawienie murow to np 2 tygodnie.
    Zrobienie / zaszalowanie i zazbrojenie stropu to tydzien. Wiecej czasu
    idzie na przerwy technologiczne niz na robote jak masz dobre i szybkie
    ekipy. Jakbys budowal blisko mnie (Wodzislaw Sl) to bym Ci polecil do
    kazdego etapu inna ekipe/czlowieka i mialbys to zrobione w mig,
    perfekt :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.