    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Date: Wed, 15 Dec 2010 07:52:44 +0100

    Użytkownik Adam Szendzielorz napisał:
    a to jest
    > gooooooooooooooooora pieniedzy :-))

    Wiesz... tak teraz to czytam jeszcze raz i... wydaje mi się, że
    faktycznie nie wyszło go - Kaszpira = tak tanio.

    Do stanu o którym pisze - fundamenty, mury, strop, schody, dach, okna i
    drzwi zewnętrzne, instalacja elektryczna, grzewcza, wod-kan, tynki,
    wylewki... to ja się mieściłem w lekko powyżej 250 kzł. Można odliczyć
    jeszcze schody, ale nie wiem nawet ile, bo majster za nie osobno nie
    liczył, tylko lał razem ze stropem. Kaszpir nie ma chyba schodów.

    Ma za to trochę rozleglejszy parter, bo wszystko jest na parterze. to
    można za to doliczyć jeszcze z dychę, ale nie wiem, czy to coś
    odzwierciedla.

    Ja w 300 tys mam dom z wykończeniem budżetowym, ale gdybym chciał
    zwiększyć kredyt - czego nie chcę :-) - to za jakieś 350 miałbym już z
    full wypasem i ogrodzeniem oraz podjazdami.

    Działkę mam za grosze, ale ze 20 kosztowało mnie uzbrojenie - prąd i
    wod-kan.

    No jednak dalej stoję na stanowisku, że system gospodarczy nie jest dla
    geniuszy - 'nie święci garnki lepią' :-)))

    Kaszpir będzie musiał wydać jeszcze jakieś 50 - 60 tys na budżetowe
    wykończenie, czyli do tej kwoty, o której mówi trzeba jeszcze właśnie
    tyle dorzucić, żeby móc mieszkać.

    Do super wykończenia może zabraknąć nawet i 200 tys :-))), zależy co
    kogo kręci.

    pozdr
    robercik-us