  • Data: 2010-12-15 08:27:50
    Temat: Re: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Z 300tys po dw ch latach odda by ok 30tys wiecej odsetek. Mo e z 1%prowizji
    > za wczesniejsz sp at ale to mo na uniknac negocjuj c z bankiem warunki
    > kredytu

    Zrobiłem sobie wyliczenia , wyszukałem najtańszy kredyt na 30lat we
    frankach.

    Przy 300tys prowizja za udzielenie kredytu i inne opłaty to 12tys zł
    (najtańsza oferta !!!).

    rata - 1691zł;.

    Czyli liczymy 2 lata , bo zapewne znalezienie działki , uzbrojenie ,
    formalności , sprzedaz mieszkania zajęło by mi 1-2 lata ...

    24 x 1691zł - 40584zł.

    Czyli po 2 latach musze oddac MINIMUM 352 tys zł , czyli ponad 52 tys
    zł więcej ...

    Po prostu okazja ...

    > A kilka post w wcze niej pisa e e budowa systemem gospodarczym to nie dla
    > Ciebie. A tu jednak okazuje sie ze cz prac i tak wykonasz samemu

    Wiesz położenie paneli nie jest czymś sądzie strasznym a będę robił to
    z kimś kto to już robił (mój teściu).
    Mam nadzieję że częśc prac prostszych uda mi się zrobić samemu , a jak
    się okażę że to dla mnie za trudne to wezmę fachowca.
    Po prostu fundusze mam ograniczone i nie chciałbym brać kredytu lub
    jakiś symboliczny ...

    > Czyli te 50tys musisz liczy

    Zobaczymy. Meble będę miał z mieszkania.
    Urządzanie mam obliczone na kilka lat.

    Zakup domu jest dla nas niesamowitym wyzwaniem.
    Na pewno będzie też dużym wyrzeczeniem ...

    > Ale darmo ich nie rozdaja. Musisz je kupi

    Meble mam z obecnego mieszkania.
    Choć zapewne jakieś się dokupi i doposaży się dom ...