  • Data: 2010-12-15 10:13:21
    Temat: Re: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Je li obejdziesz sie bez kredytu to spokojnie. Kwestia tylko czy uda sie
    > Tobie sprzedac mieszkanie za ros dn kwote. Ja nie sprzedalem swojego,
    > wola em wzi kredyt na budowe domu a mieszkanie wynaje em i kasa z wynajmu
    > pokrywa mi wi sz cze raty kredytu. Jakby co w yciu nie wysz o to mam
    > gdzie wr ci ;))

    Wiesz , mam pewną minimalną kwotę za którą jestem skłonny sprzedać
    mieszkanie.
    Jeśli nie znajdę klienta za tą minimalną kwotę to ... nie będzie
    domu ...

    Stracę na tym ponad 10tys zł , ale i tak ta kwota będzie dużo mniejszą
    "stratą" niż obniżanie ceny mieszkania ..
    Po prostu u mnie każde obniżenie ceny mojego mieszkania o 100zł to
    6500zł mniej w kieszeni ...

    Nie chce za grosze sprzedawać mieszkania, tym bardziej że wiem że cena
    za jaką wyceniłem mieszkanie jest mocno "niedoszacowana" ale jak nie
    znajdzie się klient na minimalną kwotę za jaką chce sprzedać to po
    prostu nie sprzedam :(

    > Same meble kuchenne i sprz t agd do kuchni kosztowac b dzie kilka tysi cy.

    A to ja wiem ...
    Ale to jest wyposażenie.

    Jak kupowałem mieszkanie to przez długi czas miałem kuchenkę ,
    mikrofalówke i jedną szafkę w kuchni (ach te czasy kawalerskie ;)