  • Data: 2010-12-15 12:59:42
    Temat: Re: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Gru, 11:43, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Przecie gdybym ja zacz budowa taki dom jak Tw j - przyjrza em si mu
    > dok adnie - to jest spora szansa, e zmie ci bym si w kwocie 200 - 230
    > tys doprowadzaj c go do stanu do jakiego doprowadzam sw j.

    A ja mysle ze znacznie mniej. Ja do takiego etapu chyba wydalem
    podobnie, a mam piwnice 140m2 + parter 140m2 + takie same poddasze.
    Mam dwa zelbetowe stropy z ktorych kazdy kosztowal blisko 20-22k pln
    (Kaszpir nie ma ani jednego). Mam skomplikowany czterospadowy dach
    250m2 (+doklejony trzyspad nad garazem, trzyspad nad tarasem i
    jednospad nad garazem z tylu w piwnicy:) W koncu mam prawie cale
    poddasze zrobione - on pewnie bedzie mial gola welne lezaca na
    stropie. Okna kosztowaly mnie 30k pln (razem z osmioma oknami
    dachowymi) - patrzac na fotki w jego dzienniku budowy - jego
    przynajmniej raz lub dwa razy taniej (MALE!). Podlogowke mam na calych
    300m2, tynkowalem wszystko - lacznie z piwnicami, 700m2! Wylewki -
    300m2. No cudow nie ma - ja szacuje ze wykonawca na nim zarobi
    spokojnie 100k pln i o tyle taniej moglby to Kaszpir zrobic gdyby sam
    zamawial ekipy. No przeciez on tam ma tylko lawy + mury + dach + okna
    + drzwi + instalacje CO (do ktorej jeszcze musial doplacac..) + tynki
    + wylewki - KONIEC :) Do takiego stanu moj sasiad doprowadzil dom w
    trzy miesiace :) No bo co tu kombinowac - lawy to 2-3 tyg, mury 2-3
    tyg, dach 2-3 tyg. W miedzyczasie ekipy robia instalacje, wstawiaja
    okna. Potem tynkowanie 2 tyg i wylewki jeden dzien. To jest caly plan
    budowy tego domu :) 270 tys pln.. Gruuuuba przesada.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.