  • Data: 2010-12-15 09:50:53
    Temat: Re: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4d088bea$1@news.home.net.pl...
    > Jak już mamy być tak upierdliwi, to wtedy daje się przesuniętą/w poprzek
    > drugą warstwę ocieplenia na przesuniętym dodatkowym szkielecie.

    Nie wiem czy dbanie o ciepłotę budynku to upierdliwosc :)
    Nie widzialem nigdzie takiego rozwiazania jak piszesz, po co dawac drugi
    szkielet jak na wierzch mozna przymocowac wełne lub styro. Prosciej i taniej
    bo dodatkowe drewno odpada.
    To sie moze przydac gdy sie ktos uprze na drewnianą elewację, będzie do
    czego ja przybić. Ale to nieczeste przypadki.

    b.