  • 41. Data: 2023-12-20 23:35:14
    Temat: Re: Dom przy wiatraku traci 80% na wartości, a kto wypłaci odszkodowwanie ?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 20 grudnia 2023 o 22:17:22 UTC+1 Janusz napisał(a):

    > Bredzisz, wiatraki stawiają firmy a one nie maja prawa wywłaszczania nikogo.
    > To PIS tak straszy ciemny lud który tylko TV słucha i oczywiście kłamie
    > jak zawsze.
    >
    > --
    > Janusz
    opłacany przez wszystkich co podlegają pod PIT. W związku z swietami zycze ci
    wszystkiego najlepszego i zeby ci z jednej strony w odległości 500 metrowy od łóżka
    postawili wiatrak a z drugiej trochę bluzej osrodek dla techników i pielęgniarek.
    Dzisiaj chujnia klepneła relokacje

  • 42. Data: 2024-01-15 12:40:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Dec 2023 15:36:31 -0800 (PST), w
    <820e393b-a888-4bd7-ace1-3479fc761de5n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jak zyjesz w Anglii to po chuj się wcinasz na polska grupę i chcesz nam zycie
    urzadzac?

    U nas jak wiadomo te same wiatraki hałasują 10x bardziej, szczególnie w pustych
    Zenkowych głowach :D

  • 43. Data: 2024-01-15 17:25:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 15 stycznia 2024 o 12:44:23 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Wed, 13 Dec 2023 15:36:31 -0800 (PST), w
    > <8...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > U nas jak wiadomo te same wiatraki hałasują 10x bardziej, szczególnie w pustych
    > Zenkowych głowach :D
    Wykazałes sie lotnoscia umysłu zblizona do lotnosci płyty chodnikowej.

  • 44. Data: 2024-01-15 19:50:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 15 Jan 2024 08:25:58 -0800 (PST), w
    <ae1a3cf8-1764-4f17-8a2d-c858949eb956n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Wykazałes sie lotnoscia umysłu zblizona do lotnosci płyty chodnikowej.

    Ale to ty głupolu przelewasz swoje chore imaginacje na Usenet.

  • 45. Data: 2024-01-15 23:00:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 15 stycznia 2024 o 19:54:32 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Mon, 15 Jan 2024 08:25:58 -0800 (PST), w
    > <a...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > Ale to ty głupolu przelewasz swoje chore imaginacje na Usenet.
    Wy tak sie boicie tego co nieuniknione ze puszczają wam zwieracze. Ale zeby nie mieć
    bezbolesnych wyproznien bez przerywania snu staracie sie nie myslec o tym o czym
    zakładam tematy. W psychologii takie zachowanie ma swoja nazwę, to wyparcie. Uwazacie
    ze jesli o czyms nie będziecie wiedzieli albo będziecie sie starali wykpić problem to
    on sie nie pojawi. Mnie tam rybka bo w centrum miasta wiatrakow stawiac nie beda.

  • 46. Data: 2024-01-16 10:53:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 15 Jan 2024 14:00:55 -0800 (PST), w
    <3648fa69-9d6d-44db-a868-dd4c5a71ac89n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    zakładam tematy. W psychologii takie zachowanie ma swoja nazwę, to wyparcie.

    Za 11 miesięcy tak będziesz wypierał prawdę, że mieszkania nie kosztują 2k/m2,
    że się zesrasz. W sumie i tak srasz pod siebie cały czas :)

  • 47. Data: 2024-01-16 11:33:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 16 stycznia 2024 o 10:54:53 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > Za 11 miesięcy tak będziesz wypierał prawdę, że mieszkania nie kosztują 2k/m2,
    > że się zesrasz. W sumie i tak srasz pod siebie cały czas :)
    Ja mam czas i mogę poczekać. Ty i inni nie macie czasu bo chętnie byście przytulili
    kasę z mieszkań rodziców a oni wykitowac nie chcą. Od wczoraj w otodomie przybyło
    mieszkań do wynajęcia.

  • 48. Data: 2024-01-16 13:43:35

    Tue, 16 Jan 2024 02:33:39 -0800 (PST), w
    <d78424dc-1c71-4708-a474-b81325e7c255n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    kasę z mieszkań rodziców a oni wykitowac nie chcą. Od wczoraj w otodomie przybyło

    Ceny spadły do 2k/m2? To brandzluj się dalej :D

    Na co zwalisz winę za 11 miesięcy?