  • Data: 2011-01-20 06:55:58
    Temat: Re: Dom stojący w wodzie
    Od: "mkonst" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KS wrote:

    > Wiele domów posadowionych jest w gruncie w którym poziom wody jest
    > wysoki. Efekt podobny jak u Ciebie, tyle że u Ciebie widac że stoi w
    > wodzie. Jesli grunt pod domem stabilny, materiały odporne na wodę i mróz
    > moim zdaniem nic się budynkowi nie stanie.
    > Inna sprawa to problem z dojazdem i ta piwnica to w przyszłości tez
    > może byc zalewana.

    1. Sprzedać w stanie surowym to się nie da bo to dom w którym mieszkam
    2. Z piwnicą to jest mały problem. To jest w sumie pomieszczenie pod
    schodami a nie piwnica. W ostateczności jak się nie da inaczej to zasypię i
    cześć.
    3. Z dojazdem nie ma problemu bo od strony ulicy wysypałem wszystko co było
    w wykopów i teren jest podniesiony.
    4. Urząd Gminy obiecał odtworzenie kanału, ale tego pewnie nie da się zrobić
    z dnia na dzień a woda stoi.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl