  • Data: 2019-01-09 19:09:30
    Temat: Re: Dom szkieletowy "paroizolacja" scian zewnętrznych.
    Od: Tomasz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-09 o 18:33, Budyń pisze:
> [...]
    H3yoTj0ygATxuFOa?dl=0

    > Beton na podłodze wygląda na gotową wylewkę pod panele/płyki. Ale nie ma wypustów
    instalacji. Czegos nie rozumiem. A styropian w podlodze jest?
    > Obróbka okien niedokonczona, po to są ryfle zeby ci odparowalo z takichj partackich
    miejsc :)

    > W sumie nie wygląda to najgorzej.

    Tak, to jest gotowa wylewka pod płytki (5 cm).
    Cała instalacja wod-kan jest rozprowadzona pod płyta
    fundamentową i wyprowadzona dokładnie tam gdzie potrzeba,
    może tego nie ująłem na zdjęciach.
    Jedno co ta wylewka mi zepsuła to zakryła na równo dolne,
    poziome belki konstrukcji. Nie ma teraz do czego przykręcić
    płyt KG na dole. Zamierzam naciąć w odpowiednim rozmiarze
    belki 2x4" i poprzykręcać na dole każdej ramy (najczęściej
    60 cm).