  • Data: 2019-02-03 17:48:55
    Temat: Re: Dom szkieletowy "paroizolacja" scian zewnętrznych.
    Od: "Adam" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz napisał:
    > Z wykańczaniem wewnętrznym ścian zewnętrznych już jakoś sobie poradziłem,
    > teraz mam problem ze ścianami działowymi.
    > Jak wszyscy radzą, w celu wytłumienia dźwięków najlepiej wypełnić wnętrze
    > ściany działowej wełna mineralną. Tomasz

    Człowieku, widzę że idziesz po największej linii oporu i ze wszystkimi
    najgorszymi technikami z domu betonowego.
    Po kiego ta wełna ci w ścianach wewnętrznych, masz za dużo kasy do wywalenia
    w błoto?
    Jak chcesz izolacji akustycznej to wsyp tam trocin, lub grubszego żwiru,
    proste, tanie i skuteczne, żadne folie ci nie będą potrzebne.
    Zgaduję że zewnętrzne ściany też wełna ociepliłeś i okryłeś foliami?