  • Data: 2017-07-24 11:15:40
    Temat: Re: Dom w stanie surowym od 20 lat?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-21 o 22:21, Adam Sz. pisze:
> [...]
    mieszkać w bloku do grobowej deski, niż na siłe mieć dom, stary który nie wiem czym
    mnie jeszcze zaskoczy i zadłużyć się do 66 roku życia ;(

    > Czemu się uparłeś na stary dom? Nowy w tej samej lokalizacji prawie zawsze
    > będzie kosztował mniej - tym bardziej, jeżeli lubisz/chcesz/umiesz
    > budować systemem gospodarczym :-)

    No niestety się nie zgodzę.
    Jak ja swój "nowy" stary dom kupowałem, to dom koszt domu w całej cenie
    nieruchomości, to było moooże ze 30%. Cała reszta to wartość działki
    budowlanej w tej lokalizacji.
    Więc można powiedzieć, że dom dostałem w promocji dodatkowo... ;)
    W życiu w cenie całej tej nieruchomości nie zmieściłbym się z zakupem
    osobno działki i potem budową domu na niej.

    Pzdr
    --
    /__/_* /