  • Data: 2017-07-28 21:39:11
    Temat: Re: Dom w stanie surowym od 20 lat?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 lipca 2017 21:28:40 UTC+2 użytkownik MK napisał:

    > Trochę bez sensu piszesz.
    > Jak Twój dom będzie miał 20-30 lat to spodziewasz się serii większych
    > awarii?
    > Jeśli tak to po kija postawiłeś mury w ciężkiej technologii?
    > Takiego kanadyjczyka wystarczy podpalić, potem pozamiatać i można
    > stawiać od nowa ;) Wg Ciebie będzie taniej i lepiej.

    Tynki, wylewki dalej bede mial proste. To jest szkielet, podstawa domu.
    Pokaz mi stary dom w ktorym to wszystko jest zrobione na tip top.
    Kiedys nie mieli takich narzedzi - tynki kladli recznie, wylewki robili
    z betoniarki. Za 30 lat spodziewam sie wymiany wyposazenia, rynien,
    podlog etc. Bo sciany dalej beda proste :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.