  • Data: 2017-11-02 21:38:17
    Temat: Re: Dom z kontenerów morskich
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > może masz racje, ale ja nie w tym kontekscie. Dla mieszkanców mojego bloku
    > to strasznie upierdliwe gdy przychodzą i sprawdzają szczelność rurek z
    > gazem. panie, po co mi to. od 20 lat są szczelne a jakby co, to ja już i
    > tak niedługo umrę. fajnie, ale jak tak każdy będzie podchodził do tematu,
    > to prędzej czy później u jednego sąsiada "dupnie" a mieszkania straci
    > kilka rodzin. A społeczeństwo za to zapłaci pewną cenę. moze w złotówkach,
    > moze w odsunięciu terminu otrzymania mieszkania, wizyty u lekarza... jakoś
    > zapłaci. za OC pseudo kierowców juz płacimy ToMasz

    Odwalasz kota ogonem.
    Powiedz mi kto płaci za katastrofy budowlane legalnie zaprojektowanych,
    wybudowanych budynków i z wszystkimi pozwoleniami, kosmici?
    Jak pierdzielnie butla z gazem z atestami i odbiorem gazowni to kto za to
    płaci, też może kosmici?
    Powiem ci kto, ja za to płacę, chociaż w moim kontenerze nie ma gazu.
    Może za katastrofy budowlane niech płacą ci co się. budują, za samochodowe,
    ci co maja auta a za gazowe ci co mają gaz?