  • 1. Data: 2010-12-08 06:15:29
    Temat: Dom za 1$
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze idą w
    górę"
    Ten dom kosztuje tylko 1 dolara:
    http://www.huffingtonpost.com/2008/08/19/1-detroit-h
    ouse-sells-aft_n_119862.html

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-12-08 07:11:28
    Temat: Re: Dom za 1$
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message
    > Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze idą
> [...]

    Rozsypująca się nora zamieszkana przez termity i grzechotniki, obciążona
    służebnościami i długiem hipotecznym.

  • 3. Data: 2010-12-08 07:11:42
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 8 Gru, 07:15, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
    > Motto dla niewolnik w z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomo ci zawsze id w
> [...]

    Zachowujesz się jak pismak gazety albo onetu :>

    Po pierwsze ten domek i jego okolica nie są raczej zachęcające:

    http://www.zillow.com/blog/the-remains-of-the-1-detr
    oit-house/2008/08/14/

    Po drugie ta rudera jest zadłużona:

    http://tinyurl.com/38ca8w2

    (w szczególności : Meanwhile, the new owner will owe $3,900 in
    property taxes in 2009 on her dollar purchase unless she challenges
    the tax assessment.)

    Rudera z dykty w dzielnicy pełnej meneli, za jedynie 3900 dolków, leć
    kupuj pewnie w okolicy jest wiele podobnych okazji :]

    Pzdr.
    L.

  • 4. Data: 2010-12-08 07:18:31
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message
    ouse-sells-aft_n_119862.html

    > Rozsypująca się nora zamieszkana przez termity i grzechotniki, obciążona
    > służebnościami i długiem hipotecznym.

    Sytuacja w jakiej będą mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

  • 5. Data: 2010-12-08 07:20:03
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Po pierwsze. W razie kryzysu okolica wielu osiedli w Polsce też nie będzie
    zachęcająca.
    Po drugie większość nieruchomości kupowanych w ostatnich latach jest
    zadłużonych.

  • 6. Data: 2010-12-08 07:31:27
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > zachęcająca.
    > Po drugie większość nieruchomości kupowanych w ostatnich latach jest

    "Nie przenoście nam Izraela do Polski..."

  • 7. Data: 2010-12-08 07:59:57
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Sytuacja w jakiej będą mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

    Znacznie lepsza, u nas nie ma grzechotnikow.... ;)

  • 8. Data: 2010-12-08 08:33:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.12.2010 07:15, Jan Werbinski pisze:
    > Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze
> [...]
    Tak, mieszkaj sobie w domku z zaległym podatkiem, wyprutymi instalacjami
    i w takiej okolicy, że nawet elewację z tego domu zerwali i ukradli.

    Idealny domek dla ciebie.

  • 9. Data: 2010-12-08 10:52:46
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    > Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze idą
> [...]

    Jan, co wejdę na tę grupę, to widzę twoje posty, w których epatujesz nas
    "domami":
    a to polecasz mieszkanie w przyczepie kempingowej z kanistrem pełniącym rolę
    natrysku, a to lepianka z desek, a to szopa, a to samowola
    budowlano-zamieszkana, teraz jakieś inne guano.

    Powiedz, czy jako zwolennik tanich "twoich domów" mieszkasz w takowym lub
    planujesz zamieszkać?

    Prześmiewasz się ze wszystkich, którzy wzięli kredyt na dwucyfrową liczbę
    lat - czy sam kupiles może kemping za 20tys. i w nim mieszkasz zmieniając
    jedynie kanał do którego zlewasz ekskrementy?

    Jaki jest cel tych postów, jeśli Ty - orędownik taniego domu sam w takowym
    nie mieszkasz? Powiedz proszę, ile kosztowało twoje mieszkanie? 1 dolara? Bo
    jeśli nie to po co to wszystko?

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie

    Żadam ochrony BOR!

  • 10. Data: 2010-12-08 12:39:54
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 8 Gru, 11:52, "Czesuaw P." <c...@o...pl> wrote:

    > Jaki jest cel tych post w, je li Ty - or downik taniego domu sam w takowym
    > nie mieszkasz? Powiedz prosz , ile kosztowa o twoje mieszkanie? 1 dolara? Bo
    > je li nie to po co to wszystko?

    On, o ile dobrze go rozumiem, wcale nie zabrania bogatemu mieszkac w
    duzym i bogatym domu - jest tylko fanatycznym przeciwnikiem kredytow.
    Wedlug niego lepiej mieszkac w takiej ruderze kupionej za gotowke, niz
    w ladnym domu z hipoteka.

    Pewnie, ze lepiej nie miec hipoteki. Ale jak ma sie zdolnosc kredytowa
    i perspektywy na jej bezproblemowa splate - dla mnie - oczywiscie
    lepszy dom z hipoteka :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.