  • Data: 2010-09-24 20:10:17
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński pisze:

    > Temu założeniu można postawić naprzeciw równie chwiejne założenie, że
    > ceny nieruchomości będą rosły,

    Chwiejne?

    > sytuacja polityczna się nie zmieni,

    Co sugerujesz? Powrót komunizmu i ogólne wywłaszczenie? ;->

    > dług wewnętrzny się nie zwiększy, nie będzie wojny przez kilkadziesiąt lat.

    Oczywiście twoje ciułane w banku oszczędności przed wojną są
    zabezpieczone, tak? ;-> I przed drastycznymi zmianami politycznymi, hmm? ;->

    > Maybachów i RR jeździ tam po miastach sporo więcej niż w Warszawie.

    Wiesz, tak jest tak jakby "ciut" większa populacja, nie zauważyłeś?

    I skoro tak ci się tam podoba - droga wolna. Kup sobie tanio mieszkanko
    za 5-letnie oszczędności. Chyba nawet wiem, gdzie za tyle mógłbyś kupić
    - jeden blok im się przewrócił, więc przecenią lokalne ;->