  • Data: 2010-09-25 08:12:05
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-09-2010 o 00:46:04 Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > Dom zbudowaliśmy sami, siłami finansowymi własnymi oraz pożyczką z pracy
    > oraz z pomocą (zakup cegły) jednych rodziców.
    > Pożyczkę spłaciliśmy przed terminem.
    > Dom nie jest zadłużony.
    > Innych długów też brak.

    Ale ty nadal nie rozumiesz, adam ci tłumaczy że jak nie zapłacisz np
    rachunku
    za prąd to w końcu przydzie komornik i zabierze ci co cenniejsze rzeczy
    a jak nie będzie miał co to i dom. I co z tego że twój, skoro masz długi.
    Także własność nie oznacza że tego nie możesz stracić.
    Dopuki placę kredyt jestem właścicielem, mogę np:dom sprzedać, a bank nie.

    --
    Pozdr
    JanuszK