  • Data: 2010-09-27 20:05:32
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-09-2010 o 13:05:55 Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Bo kredyt trzeba brać z głową, tylko idiota bierze na 100%.
    >
    > To im to powiedz.
    > Tak samo idiota nie uwzględnia co się stanie z kredytem w razie
    > poważnych problemów życiowych.
    Są tacy co uwzględniają.

    > kiedy frank był po 2 zł, a
    > Nie słyszałem żeby nowowybudowany dom staniał o 30%, raczej na dzień
    > dobry
    > o tyle drożeją w stosunku do kosztów wybudowania.
    > --------------------
    >
    > Bo jeszcze trwa bańka spekulacyjna. Ale kończy się.
    > Ceny wywoławcze a transakcyjne u wykonawców coraz bardziej się
    > rozjeżdżają.
    Smieszny jesteś, usiłujesz na siłę udowodnić swoją tezę a nie masz żadnych
    argumentów, bańka była i sie już dawno skończyła, teraz ceny rosną i będą
    rosnąć bo cały czas mamy inflację i to paroprocentową, a ceny materiałów
    juz spadły
    do cen z przed 3 lat, i dalej nie spadną, a nawet wzrosną bo od nowego
    roku będzie wyższy vat.

    --
    Pozdr
    JanuszK