  • Date: Wed, 29 Sep 2010 09:36:34 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    <o...@l...dom> <i7b1np$m0s$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom>
    <4c99b835$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99da7a$1@news.home.net.pl>
    <4c99eba7$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99f63c$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99f84b$0$27047$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99fb78$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9a112a$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9c9053$1@news.home.net.pl>
    <4c9c98a6$0$27030$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9d05a7$1@news.home.net.pl>
    <4c9dd2e4$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ca03831$1@news.home.net.pl>
    <4ca03941$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ca04ada$1@news.home.net.pl>
    <4ca07a48$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ca1a51c$1@news.home.net.pl>
    <4ca1afd7$0$22810$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ca1b5a4$1@news.home.net.pl>
    <4ca1b768$0$22793$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 28.09.2010 11:37, Jan Werbiński pisze:

    > I to jest ten punkt odniesienia, który nie ma znaczenia w dyskusji, ale
    > Ty tego nie rozumiesz. :-)

    Ceny gruntów w USA też nie mają znaczenia dla cen gruntów w Polsce -
    choćby z uwagi na dużo bardziej restrykcyjne przyznawanie kredytów na
    nieruchomości w Polsce (w USA kilka hipotek na jednej nieruchomości to
    nic niezwykłego).

    Podobnie jak np. ceny paliwa z uwagi na inne opodatkowanie.

    I ceny gruntu w Ugandzie też nijak się mają do cen gruntu w Polsce.

    Zupełnie jak ceny gruntu księżycowego. Ale to dla ciebie za skomplikowane.
    [ciach]

    > Nie pytałeś wcześniej.

    Tak się tłumacz, kłamczuszku.

    > Tak? Aha.

    Tak tak - podatek od darowizny, podatki gruntowe, utrzymanie, trudności
    w sprzedaży...

    > Nie znam tego pana.

    To, czego nie znasz, wypełniło by ogrooooooooooooooooooomną książkę.
    [ciach]

    > Ostateczna wersja jest uzgodniona.

    Nareszcie. Szkoda, że w międzyczasie zmieniała się jak wypowiedzi
    polityków...

    [ciach]

    > W tej chwili tak, ale za parę lat niekoniecznie. Tak samo jak ileś lat
    > temu też nie.

    O, znasz przyszłość? Fajnie, podaj mi zestaw 6 liczb, który na pewno
    wypadnie w przyszłym tygodniu w lotto.

    > Czytałeś że w tej dyskusji atrakcyjnych działek pod Trójmiastem nie chce
    > nikt kupić za 65000? A dwa lata temu bili się o nie przy dwa razy
    > droższej cenie.

    Nie widziałem tych działek. W każdym razie w mojej okolicy ceny trzymają
    się mocno.
    [ciach]

    > Poszukaj dane bardziej szczegółowe, jeśli odczuwasz taką potrzebę.

    Proszę bardzo: dane z obozów pracy przymusowej ;->

    > Znowu przypisujesz mi słowa, których nie wypowiedziałem.

    To po jaką cholerę podałeś Chiny jako przykład bogactwa i dobrobytu dla
    wszystkich, hmm?